AR NORI DRĄSAUS, LAISVO, SĖKMINGO VAIKO?
KAIP PADĖTI SAVO VAIKUI TAPTI PAČIA GERIAUSIA JO PATIES VERSIJA?
EMOCINIAI PALEIDIMAI VAIKAMS.
2,5 val. trukmės seminaro internetu įrašai
su Jurga Lukoševičiene ADOMO
AR NORI DRĄSAUS, LAISVO, SĖKMINGO VAIKO?
KAIP PADĖTI SAVO VAIKUI TAPTI PAČIA GERIAUSIA JO PATIES VERSIJA?
EMOCINIAI PALEIDIMAI VAIKAMS.
2,5 val. trukmės seminaro internetu įrašai
su Jurga Lukoševičiene ADOMO
KODĖL AŠ MOKAU SAVO VAIKUS EMOCINIŲ PALEIDIMŲ?
NES MAN RŪPI KAIP MANO VAIKAMS SEKSIS GYVENIME, KAI NĖRA MANĘS ŠALIA. AR JIE UŽTIKRINTAI SAVARANKIŠKAI SUSITVARKYS SU IŠKILUSIAIS SUNKUMAIS.
„Bet tai kaip tavo dukra atlaikė, kaip tiek drąsos ir pasitikėjimo ji turi?“, – man pasakė draugė sužinojusi, kad mūsų 6 metukų mergaitė, šeimai apsisprendus pasilikti gyventi Vokietijoje, turėjo pradėti lankyti savo pirmą klasę, vokiečių (jai nesuprantama) kalba, mokslo metams jau gerokai įsibėgėjus.
ATSIMENU TĄ MANO DREBANČIĄ ŠIRDĮ, KAI PALEIDAU MERGAITĘ VIENĄ EITI ILGU KORIDORIUMI,
nes dėl pandemijos net negalėjau jos palydėti iki klasės, kurioje sėdėjo apie trisdešimt vien vokiškai šnekančių vaikų ir vokietė mokytoja.
Mūsų dukra vokiškai mokėjo pasakyti tik žodį „hallo“ (labas). Visa kita buvo patikėta jos asmeninei drąsai ir savarankiškumui.
– TAI KAIP PIRMA DIENA MOKYKLOJE, MAŽUTE? KAIP TAU SEKĖSI?
Vėl drebančia širdimi paklausiau po įvykusių, pirmą kartą jos gyvenime, pamokų.
– LABAI GERAI. ŽINAI, PRIEŠ ĮEIDAMA Į KLASĘ AŠ
PASTEBĖJAU, KAD BIJAU. BET TAI PASTEBĖJUS
BAIMĖ SUMAŽĖJO IR TADA AŠ PASAKIAU
MOKYTOJAI: – HALLO!
Nuo tos dienos supratau, kad viskas bus gerai, kad ne veltui nuo ankstyvos vaikystės mokėme savo dukras emocinių paleidimų, kaip pereiti savo baimes, stresą, netikėtumus. Kaip užtikrintai susivarkyti su staiga iškilusiais iššukiais.
Toliau dėl mokyklos dar buvo daug problemų. Nedraugiški klasiokai, pikta pavargusi mokytoja, pasimetusi dėl pandemijos mokyklos vadovybė.
Kelis mėnesius palankiusi pamokas dukra gan rimtai pasakė mums, kad mokytoja jai netinka. Mokytojos elgesys klasėje su kitais vaikais, jos bendravimas, jai yra nepriimtinas. Ir daugiau ji ten nesimokys.
GAL DAUG KAM ATRODO, KAS ČIA TOKIO. KODĖL VAIKAS NEGALI PAKENTĖTI, AR APSIPRASTI?
Bet Marija auga kaip savarankiškai mąstanti, emocnių blokų nekurianti asmenybė. Ji nuo mažų dienų suvokia, kad mes visi turime laisvą valią rinktis ir suvokia viso to atsakomybę ir pasekmes.
UŽSENIETEI, VISAI NEKALBANČIAI VOKIŠKAI TIKRAI REIKĖJO YPATINGAI PASISTENGTI,
norint patekti į daug geresnę, pusiau privačią mokyklą, mokslo metų viduryje.
Per porą mėnesių ši mažė išmoko tiek lietuvių, tiek vokiečių kalbų abėcėlės visas raides, laisvai vokiškai skaičiuoti iki dvidešimt, daug reikalingų vokiškų žodžių ir išlaikiusi egzaminus buvo priimta į naują ir draugišką Valdorfo mokyklą.
UŽSENIETEI, VISAI NEKALBANČIAI VOKIŠKAI TIKRAI REIKĖJO YPATINGAI PASISTENGTI,
norint patekti į daug geresnę, pusiau privačią mokyklą, mokslo metų viduryje.
Per porą mėnesių ši mažė išmoko tiek lietuvių, tiek vokiečių kalbų abėcėlės visas raides, laisvai vokiškai skaičiuoti iki dvidešimt, daug reikalingų vokiškų žodžių ir išlaikiusi egzaminus buvo priimta į naują ir draugišką Valdorfo mokyklą.
BET ESMĖ NE MOKYKLOS KEITIME PAČIAIS PIRMAISIAIS MOKSLO METAIS,
O VISAME TAME DUKROS NATŪRALIAME GEBĖJIME PRIIMTI TAI, KAS VYKSTA,
LEISTI ŠIUOS JAUSMUS PER SAVE, PALEISTI TAI, KAS BLOKUOJA DRĄSĄ IR EITI SU VISIŠKU LENGVUMU TOLIAU.
KITA, MAŽESNĖ, 5 METUKŲ DUKRA RADVILĖ SU PASIMĖGAVIMU IŠBĖGO Į VOKIŠKĄ DARŽELĮ.
Vėl gi, nesuprato kalbos, bet koks skirtumas. Jos smalsumas, noras patirti naujus dalykus šokiravo net visko mačiusias auklėtojas. Jos tik skėsčiojo rankomis ir su šypsena kas dieną man sakė, kad viskas labai gerai. Vaikas adaptavosi darželyje nuo pirmo žingsnio, kai tik peržengė durų slenkstį. Nė ženklo baimės ar negebėjimo įsilieti į esamą aplinką.
TOKIŲ MŪSŲ VAIKŲ DRĄSOS IR SAVARANKIŠKUMO ISTORIJŲ YRA DAR DAUG DAUGIAU.
Mergaitės gali drąsiai susipažinti ir pradėti bendrauti su naujais vaikais, klausinėti prekybos centrų darbuotojų joms rupimų klausimų apie prekes, kavinėse išsakyti savo prašymus ir norus padavėjoms, pagirti nepažįstamos praeivės rūbus (jai girdint) arba drąsiai komunikuoti net nepažįstamiems žmonėms apie tai, kas joms netinka. Ši jų nuomonė niekada nėra tuščias kaprizas ar išpaikinimo rezultatas, bet labai pasvertas, aiškaus vaikiško proto suformuotas sprendimas.
SEMINARO KAINA: 30 EUR
1. AR SUNKU VAIKUS IŠMOKYTI EMOCINIŲ PALEIDIMŲ?
- Visai lengva. Aš tam neskiriu jokio papildomo dėmesio. Tik žinau, ką pasakyti staiga iškilusioje natūraliai nemalonioje vaikui situacijoje. Mokantis emocinių paleidimų pas mane atsirado žinojimas, kaip padėti pereiti emociškai sudėtingą nuotykį.
2. NUO KELERIŲ METŲ GALIMA VAIKĄ MOKYTI EMOCINIŲ PALEIDIMŲ?
- Idealu pradėti nuo tada, kai vaikas tik pradeda šnekėti ir net anksčiau. Bet niekada nevėlu. Galima pradėti bet kada, bet kuriame amžiuje, čia ir dabar. Augant emocijos tik sudėtingėja ir nemokant jų deramai išjausti, paleisti, kuriasi emociniai blokai. Tai galima sulyginti su kasdieniu dantų valymu. Jei dar nepradėjote valyti, tai niekada nevėlu pradėti, nėra ko delsti, nes nauda pranoks visus lūkesčius.
3. KAIP ŽINOTI, AR ŠIE VAIKIŠKI PALEIDIMAI TIKS MANO PAAUGLIUI VAIKUI?
- Aš nuolat vedu paleidimų sesijas suaugusiems ir mokau jų savo mažus vaikus. Išmokysiu kaip apjungti šias dvi grupes. Suaugusių paleidimus ir vaikiškus, kai kalbamės su vos dvimečiu ar trimečiu vaikučiu. Kiekvienas tėvas gebės juos pritaikyti savo vaikui individualiai, pagal savo vaiko vystymąsi. Todėl norint išmokyti paauglį, galima asmeniškai apsispręsti kiek atžalą supažindinti su suaugusių paleidimais, o kiek dar palikti ir vaikiškų emocinių paleidimų elementų. Mokant ir vieną ir kitą metodą, tėvams lengva taikyti jų abiejų derinius.
4. KAS KONKREČIAI BUS MOKOMA?
- Bus dvi mokymo dalys. Pirmoje tėvai išmoks patys pajausti, kas yra suaugusių žmonių emociniai paleidimai. Suvoks jų principus ir metodiką.
- Antroje mokymų dalyje per suvokimą, kaip jaučiasi emocinių paleidimų metu tėvai, išmokysiu šią techniką adaptuoti vaikams.
5. O JEI AŠ JAU MOKU SUAUGUSIŲ PALEIDIMUS?
- Labai gerai bus juos pasikartoti ir tai tik pagilins suvokimą, kaip konkrečiai juos reikia adaptuoti mažam vaikui.
6. KIEK TRUKS UŽSIĖMIMAI?
- Užsiėmimus planuoju vesti apie dvi valandas.
KAS ĮTRAUKTA
Į SEMINARO KAINĄ
2,5 VALANDŲ VIDEO IR AUDIO ĮRAŠAI
1 val. Suaugusių žmonių emociniai paleidimai
1 val. Vaikų paleidimai
Atsakymai į dalyvių užduotus klausimus
Praktinės dalies instrukcijų PDF dokumentai.
PINIGŲ GRĄŽINIMO GARANTIJA
Mano asmeninė patirtis ir praktika su žmonėmis suteikia užtikrintumo tikėti šio seminaro potencialu: jis gali atnešti realius pokyčius į tavo vaiko gyvenimą, todėl pirmas 7 dienas siūlau 100% pinigų grąžinimo garantiją.
Viskas, ką reikės padaryti, tai atidžiai išklausyti visą seminarą, kruopščiai atlikti seminaro metu pateikiamas užduotis, sekti nurodytais žingsniais ir vadovautis mano pateiktomis instrukcijomis.
Jeigu po viso šito tau atrodys, kad siūlomos žinios ir metodika neturi galimybės pakeisti tavo gaunamų rezultatų, reiškia, aš kažką darau ne taip. Todėl jei kreipsiesi ne vėliau, kaip praėjus 7 dienoms nuo seminaro įsigijimo, grąžinsiu tau visus sumokėtus pinigus.
Esu įsitikinusi, kad įgysi reikiamus įrankius vaiko potencialui atskleisti. Tau nereikia tuo tikėti.
Visą riziką prisiimu aš, tau telieka dalyvauti visu 100% ir stebėti vaiko transformaciją.
SEMINARO KAINA: 30 EUR
7. AR REIKĖS SEMINARE DALYVAUTI VAIKUI?
- Kiekvienas tėvas tai turi perprasti pats ir tik tada, pačiu tinkamiausiu momentu, perduoti tai savo vaikui.
8. AR REIKĖS NAMUOSE VAIKUS PAPILDOMAI MOKYTI EMOCINIŲ PALEIDIMŲ, SKIRTI TAM LAIKO?
- Aš vaikus mokau paleidinėti tik tada, kai iškyla reali, stiprias emocijas kelianti problema. Užsigavo, susapnavo košmarą, bijo tamsos, bijo vandens, susipyko su draugu ir pan. Stiprioje emociškai padėtyje vaikas gauna iš jam autoritetingo asmens, vieno iš tėvų, suvokimą kaip elgtis, kaip išjausti atėjusias emocijas, kad viskas išlaisvėtų, ir nebeliktų emocinių blokų. Tik tiek tereikia norint vaiką išmokyti emocinių paleidimų.
9. KIEK LAIKO GALĖSIU NAUDOTIS ĮRAŠAIS?
- Neribojame tavo asmenių įrašų peržiūrų ir laiko, ar kiek galėsi medžiaga naudotis. Tol kol bus naudojami mūsų serveriai, tol ir medžiaga bus juose.
SEMINARĄ VEDA, LEKTORĖ IR KNYGŲ AUTORĖ
JURGA LUKOŠEVIČIENĖ ADOMO
Jau daug metų vedu emocinių paleidimų sesijas suaugusiems. Nuolatos tobulinuosi sąmoningumo, emocinio augimo srityse. Mokiausi dviejose JAV emocinio lavinimo mokyklose: „The Release Technique“ ir „The Sedona Method“.
Taip pat ten buvo pasakojama apie JAV paleidimų trenerių sukurtas ir taikomas adaptacijas vaikams. Visą šią vaikams skirtą teoriją mudu su vyru išbandėme praktiškai savo šeimoje ir dabar drąsiai dalinamės su kitais, nes tai davė norimų rezultatų. Mūsų dukros yra lygiai tokios, kokių emocinio stabilumo, ramumo, brandos mes siekėme.
Pedagoginę patirtį įgavau dėstydama bakalauro ir magistro studentams keliose Lietuvos akademijose (VDA, VDA KF, LMTA). Taip pat bendradarbiavau su psichologais dirbant „Kūrybinių partnerysčių“ projekte (remiantis aštuonerius metus Jungtinėje Karalystėje vykdyta programa „Creative Partnerships“), padedančiame mokytis ir integruotis į kolektyvinę veiklą sudėtingesnės psichikos paaugliams. Rašau knygas ir šiuo metu vedu paskaitas ir asmenines konsultacijas moterims santykių klausimais, emocinių paleidimų sesijas suaugusiems.